Шановні колеги!
Посилання для розміщення відеоматеріалу:
Вправи та ігри, спрямовані на розвиток згуртованості колективу:
Вправа «Тарілочки»
Групі діється кілька тарілочок. Група повинна, не наступаючи на підлогу, переправитися на тарілочках на іншу сторону.
Вправа «Машина»
Групі потрібно побудувати будь-який діючий механізм з усіх членів групи.
Вправа «Друкарська машина»
Ведучий пише слово , а учасники в кого наявні лтьери слова хлопають в долоні
Вправа «Весела лічба»
Комплект цифр 0-9. Команди вишиковуються напроти ведучого, перед яким стоять два стільці. Кожен гравець отримує картку з однією з цифр. Після того , як ведучий для команд зачитає приклад , гравці з цифрами , що становлять результат , вибігають до ведучого та сідають на стільці так , щоб решта могла прочитати відповідь н: 32+4 – 3 і 6 .
Вправа «Веселий рахунок»
Ведучий називає будь-яке число, що не перевищує кількість осіб в групі. Названа кількість учасників встає. У виконанні вправи необхідно домогтися синхронності, ви не повинні радитися
Вправа «Дім»
Мета: усвідомлення своєї ролі в групі, стилю поведінки.
Хід вправи: учасники діляться на команди. Ведучий дає інструкцію: «Кожна команда повинна стати повноцінним домом!Кожна людина повинна вибрати, ким він буде в цьому будинку - дверима, стіною, а може бути шпалерами або предметом меблів, квіткою або телевізором? Вибір за Вами! Але не забувайте, що Ви повинні бути повноцінним і функціональним домом! Побудуйте свій дім! Можна спілкуватися між собою ».
Психологічний зміст вправи: Учасники замислюються над тим, яку функцію вони виконують в цьому колективі, усвідомлюють, що всі вони потрібні у своєму «будинку», що сприяє згуртуванню.
Обговорення: Як проходило обговорення в командах? Чи відразу Ви змогли визначити свою роль в «будинку»?Чому Ви вибрали саме цю роль? Я думаю, Ви все зрозуміли, що кожна частина Вашого «дому» важлива і потрібна в ньому, кожна несе свою певну функцію, без якої будинок не може бути повноцінним!
Вправа „Червона шапочка без ...”
Мета: розвиток креативного мислення, згуртованості, взаємодопомоги.
"Хто може переказати сюжет класичної казки "Червона Шапочка". На перший погляд, дивне питання: казка, знайома з дитинства.
Але пікантність завдання полягає в тому, що розповісти несамовитий трилер зі щасливим кінцем потрібно так, щоб ні разу не вимовити в ході переказу букву "Л"!
Група сідає в коло, ведучий визначає задачу. Перший гравець починає розповідь і веде її до тієї хвилини, поли не пролунає заборонена літера. Наступний по черзі починає казку спочатку. І так далі. Учасники можуть допомагати один одному.
«Бродячі apmucmu»
"Секрет Джовані"
Кiлькiсть переглядiв: 399