Шановні колеги!
Для належного інформаційного супроводу проведення заходів до Дня Соборності України просимо використовувати в роботі тематичні матеріали Українського інституту національної пам’яті - https://mega.nz/folder/RwwWHCBB#tS4BkMEP5zy6YCJNz5wJpw/.
Посилання для розміщення відеоматеріалу:

Методичні рекомендації

/Files/images/0_7aaeb_b0bfe935_L.png

Сценарії виховних справ

/Files/images/0_7aaeb_b0bfe935_L.png

Навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях» у двох частинах:

І. Національно-патріотичне виховання на уроках літератур­ного читання

ІІ. Виховуємо патріотів: збірник виховних справ

/Files/images/0_7aaeb_b0bfe935_L.png

Вірші

/Files/images/0_7aaeb_b0bfe935_L.png

Відеоролики, аудиозаписи

/Files/images/0_7aaeb_b0bfe935_L.png

Методичний посібник Калошина В.Ф.
"Практичні рекомендації викладачу
щодо ефективного виховного впливу на учнів"

/Files/images/0_7aaeb_b0bfe935_L.png

Вправи та ігри, спрямовані на розвиток згуртованості колективу:

Вправа «Тарілочки»

Групі діється кілька тарілочок. Група повинна, не наступаючи на підлогу, переправитися на тарілочках на іншу сторону.

Вправа «Машина»

Групі потрібно побудувати будь-який діючий механізм з усіх членів групи.

Вправа «Друкарська машина»

Ведучий пише слово , а учасники в кого наявні лтьери слова хлопають в долоні

Вправа «Весела лічба»

Комплект цифр 0-9. Команди вишиковуються напроти ведучого, перед яким стоять два стільці. Кожен гравець отримує картку з однією з цифр. Після того , як ведучий для команд зачитає приклад , гравці з цифрами , що становлять результат , вибігають до ведучого та сідають на стільці так , щоб решта могла прочитати відповідь н: 32+4 – 3 і 6 .

Вправа «Веселий рахунок»

Ведучий називає будь-яке число, що не перевищує кількість осіб в групі. Названа кількість учасників встає. У виконанні вправи необхідно домогтися синхронності, ви не повинні радитися

Вправа «Дім»

Мета: усвідомлення своєї ролі в групі, стилю поведінки.

Хід вправи: учасники діляться на команди. Ведучий дає інструкцію: «Кожна команда повинна стати повноцінним домом!Кожна людина повинна вибрати, ким він буде в цьому будинку - дверима, стіною, а може бути шпалерами або предметом меблів, квіткою або телевізором? Вибір за Вами! Але не забувайте, що Ви повинні бути повноцінним і функціональним домом! Побудуйте свій дім! Можна спілкуватися між собою ».

Психологічний зміст вправи: Учасники замислюються над тим, яку функцію вони виконують в цьому колективі, усвідомлюють, що всі вони потрібні у своєму «будинку», що сприяє згуртуванню.

Обговорення: Як проходило обговорення в командах? Чи відразу Ви змогли визначити свою роль в «будинку»?Чому Ви вибрали саме цю роль? Я думаю, Ви все зрозуміли, що кожна частина Вашого «дому» важлива і потрібна в ньому, кожна несе свою певну функцію, без якої будинок не може бути повноцінним!

Вправа „Червона шапочка без ...”

Мета: розвиток креативного мислення, згуртованості, взаємодопомоги.

"Хто може переказати сюжет класичної казки "Червона Шапочка". На перший погляд, дивне питання: казка, знайома з дитинства.

Але пікантність завдання полягає в тому, що розповісти несамовитий трилер зі щасливим кінцем потрібно так, щоб ні разу не вимовити в ході переказу букву "Л"!

Група сідає в коло, ведучий визначає задачу. Перший гравець починає розповідь і веде її до тієї хвилини, поли не пролунає заборонена літера. Наступний по черзі починає казку спочатку. І так далі. Учасники можуть допомагати один одному.

"Виміряємо один одного"

«Бродячі apmucmu»

"Секрет Джовані"

«Цікава історія»

«Повітряні кульки»

«Квадрат»

«Танок із літер»

«Чудовий килим»

Кiлькiсть переглядiв: 392

Коментарi