/Files/images/770427918.gif

Навчання школярiв iз порушеннями когнiтивного розвитку

***********

Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів "Безпечний простір": навчально-методичний посібник Богданов, С.; Гніда, Т.; Залеська, О.; Лунченко,

http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11847

******************

Про Віртуальну платформу емоційної підтримки

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки України інформує, що Асоціація інноваційної та цифрової освіти створила Віртуальну платформу емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії СОVID-19 (http://moncenter.eduhub.in.ua/).

Основна мета проєкту - можливість безкоштовно отримати індивідуальні консультації від сертифікованих психологів та тренерів-практиків з емоційного інтелекту Освітнього Хабу міста Києва.

Просимо поширити інформацію про проєкт серед учнів, педагогічних працівників закладів освіти та інших учасників освітнього процесу.

******************

Звертаємо вашу увагу, що на освітньому порталі КНЗ КОР "Київський інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" створений РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ(електронний доступ) з метою забезпечення належних умов та якісної організації діяльності фахівців психологічної служби та на сайті Інституту модернізації і змісту освіти розміщено інформаційну базу професійного інструментарію фахівців психологічної служби системи освіти України (електронний доступ: https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/navchalno-metodychni-materialy-dlya-psyholohiv/korektsijno-vidnovlyuvalna-ta-rozvyvalna-robota/).

/Files/images/0_665e7_f90b5e09_L.png

ГО "Ла Страда-Україна" за підтримки ЮНІСЕФ в партнерстві з МОН України видало Комплект освітніх програм "Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації" (схвалено МОН України), за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Комплект включає в себе три програми:
1. Програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом.Базові навички медіації»
2. Програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»
3. Програма освітнього тренінгу для здобувачів освіти «Базові навички медіатора/медіаторки служби порозуміння закладу освіти».

Програми розраховані на роботу із здобувачами освіти і закладів загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, позашкільної освіти віком 11-18 років.

Положення про психологічну службу
(
Наказ МОНУ від 22.05.2018 р. № 509)

Про проведення кампанії
з питань пропаганди психічного здоров’я

Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи радий представити наукові видання.

1. АГРЕСІЯ. АНЕКСІЯ. КОНФЛІКТ. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ, методичні рекомендації за ред.: Левченко К.Б., Панка В.Г., Ковальчук Л.Г.
Видання містить опис актуальних викликів для розвитку дітей дошкільних навчальних закладів, які пов’язані з адаптацією до нових умов, переживанням стресових ситуацій та травматичним досвідом. У книзі висвітлено рекомендації для педагогів з формування готовності до роботи в екстремальних умовах, організації сприятливого психологічного мікроклімату підтримки, наведено основні питання просвіти для батьків (зокрема з числа внутрішньо переміщених осіб) щодо допомоги дитині в подоланні психотравматичних подій, стану надмірного психічного напруження і втрати, прийоми ефективного впливу на поведінку дитини та її адаптації до нового місця проживання. Подано програми занять і тренінгів, вправи з окресленої тематики.
Посилання на завантаження:
http://lib.iitta.gov.ua/…/%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1…

/Files/images/аРисунок1.png

2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ДІТЕЙ ТА РОДИН, ЯКІ ОПИНИЛИСЬ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ, методичні рекомендації, автори-упорядники: В.Г. Панок, В.Д. Острова
У доробку висвітлено нормативно-правові засади діяльності соціальних педагогів щодо соціально-педагогічної діагностики дітей та родин, які опинились в складних життєвих обставинах, та наведено рекомендовані до застосування методики соціально-педагогічної діагностики. Для фахівців психологічної служби системи освіти – соціальних педагогів та методистів, викладачів, студентів відповідних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Посилання на завантаження:
http://lib.iitta.gov.ua/…/%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD_%D…

/Files/images/аРисунок2.png

3. КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ, посібник, за ред. А.Г. Обухівської
У посібнику висвітлюються питання актуальні для діяльності сучасних психолого-медико-педагогічних консультацій. Головними напрямками діяльності названих установ системи освіти є консультування різних категорій населення з питань розвитку, здобуття освіти дітей з особливими освітніми потребами, а також супровід їхньої навчальної діяльності в освітньому процесі. Основою консультативної діяльності виступає психолого-педагогічне вивчення дитини, за результатами якого вибудовується педагогічна стратегія. Зміст посібника містить методики діагностики молодшого дошкільного та підліткового віку та особливості підтримки названої категорії дітей в навчальній діяльності.
Посилання на завантаження:
http://lib.iitta.gov.ua/…/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81_%D0%B4%D…

/Files/images/аРисунок3.png

ТОВ «Премія «Диво-Дитина» запрошує талановитих й обдарованих дітей України до здобуття загальнонаціональної щорічної премії «ДИВО-ДИТИНА 2017»

Шановні колеги! Інформуємо про вручення у 2017 році щорічної Всеукраїнської премії «Диво-Дитина», до здобуття якої запрошуються діти віком від 4-х до 13 років (включно), які мають унікальні здібності в різних видах мистецтва, спорті, науці, володіють незвичайними розумовими, фізичними або паранормальними можливостями

Номінації премії «Диво-Дитина»:

найрозумніша дитина – діти, які мають незвичайні розумові здібності, досягнення або відкриття у науковій сфері, винахідники, раціоналізатори, переможці та призери шкільних олімпіад, інтелектуальних ігор, науково-технічних конкурсів;

найспортивніша дитина – діти, які мають спортивні звання, переможці або призери обласних, всеукраїнських та міжнародних спортивних змагань;

найтворча дитина – діти-переможці мистецьких конкурсів і фестивалів (образотворче мистецтво, література, поезія, хореографія, вокал, музика, театр, кінотворчість, дизайн);

найдивовижніша дитина – діти з унікальними або неймовірними здібностями (феноменальна пам’ять, швидке перемноження/читання, сила, швидкість, гнучкість) в тому числі паранормальними (феноменальна інтуїція, ясновидіння, пророцтво, чутливість до енергетики, незвичайні знання або вміння у ранньому віці), діти-рекордсмени з різних фізичних вправ (набивання м’яча, жонглювання предметами, підтягування тощо);

найгероїчніша дитина – діти, які зробили героїчний вчинок (врятували життя іншої людини, власне життя, виявили мужність у надзвичайній ситуації).

Для здобуття премії необхідно до 20 березня 2017 року надіслати організаторам:

  • анкету учасника;
  • пакет усіх нагород, дипломів, свідоцтв, фото-, відеоматеріали, що підтверджують досягнення дитини;
  • копію свідоцтва про народження.

Анкета учасника, додаткова інформація про премію, контакти організаторів – на веб-сайті Всеукраїнської премії «Диво-Дитина» http://divo-dutuna.com/

/Files/images/школа МП.jpg

Відповідно до листа МОН України від 05.05.2016 р. № 6/0/143-16 «Про деякі питання впорядкування штатних нормативів» Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи підготував пропозиції щодо змін нормативів чисельності практичних психологів і соціальних педагогів, які працюють у різних типах навчальних закладів.
Детальніше...

Елена Татарина проводит бесплатный вебинар «Арт-терапия в работе с детьми. Супервизия в арт-терапии». Подключайтесь сами и приглашайте коллег!
Ссылка для входа в вебинарную комнату: https://rooms.webinar.tw/alex0098
Эта встреча будет изобильным профессиональным пространством, где педагоги, психологи и работники социальной сферы смогут получить для себя чёткие и практические рекомендации, как улучшить взаимодействие с детьми.
Вебинар построен на моём 10-летнем опыте работы психологом в сфере образования.
Как всегда, можно будет задать вопрос и поучаствовать в супервизионной дискуссии.
Случаи из практики и изюминки бережной арт-терапии с детьми гарантированы!
Дата: 5 сентября
Время: с 19.00 до 20.30
Формат: онлайн

Сегодня ровно в 19.00 переходите по ссылке: https://rooms.webinar.tw/alex0098
На вебинаре "Арт-терапия в работе с детьми" вы узнаете:
1. Частота и продолжительность арт-терапевтической сессии в работе с детьми.
2. Как подобрать направление и практику для работы с ребенком?
3. Что делать, если ребенок не хочет ходить на занятия?
4. Как себя вести, если на занятии ребенок рассказал об очень травматичном опыте?
5. Как выстроить беседу со «сложными» родителями?
6. Ответы на актуальные для вас вопросы

Кiлькiсть переглядiв: 570

Коментарi

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif


Міністерство інформує про методичний посібник «Навчіть дитину захищатися» для фахівців, які працюють з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з питань попередження насильства над дітьми.

Посібник був схвалений для використання науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки ( протокол № 4 від 14 грудня 2015 року).

Матеріали розміщені у вільному доступі на сайті Міністерства в розділі «Позашкільна освіта, виховна робота, корисна інформація » за посиланням: http://mon.gov.ua/content/Новини/2016/02/15/manual-kindergarten.pdf

/Files/images/захисти себе.png

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Відомий англійський поет і драматург Вільям Шекспір писав,
що життя — це тканина з хороших і поганих ниток.
Нехай ваше життя буде зіткане лише з найкращих ниток!

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Пропонуємо Вашій увазі навчальний посібник для гармонійного розвитку обох півкуль головного мозку дня 1 класу "Слухняні рученята" до діючої програми з кінезіології. Також його можна використати для підготовки дітей до школи.

Навчальну програму та зошит для гармонійного розвитку обох півкуль мозку "Слухняні рученята"
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист від 31.12.2014р. №14.1/12-Г-1924)

За допомогою цього посібника ми можемо допомогти дитині полюбити навчання!!!

Чому дитина, яка з нетерпінням чекає зустрічі із школою, з часом розчаровується в ній і втрачає інтерес до навчання? Як уникнути цього?

У наш час мабуть усі знають, що у більшості людей домінуючою є ліва півкуля головного мозку. На цю більшість і орієнтоване навчання в нашій культурі
Саме звідси у багатьох дітей можуть бути проблеми з навчанням у школі. На жаль, люди здебільшого ігнорують незліченні можливості, що криються в правій половині мозку.
Вченими було доведено, що систематичність цілеспрямована робота з розвитку дрібної моторики рук допомагає подолати різні недоліки і відхилення в психофізичній сфері дитини. Розвиток рухів пальців рук тісно пов´язаний з мовною функцією. Тому так важливо розвинути моторику обох рук. Це наштовхнуло автора на створення робочого зошита для дітей 5-7 років.
Мета роботи з зошитом «Слухняні рученята»: налаштувати півкулі головного мозку на гармонійну, узгоджену співпрацю.Цього можливо досягти, якщо давати обом півкулям одне спільне завдання. Такою роботою для них буде одночасне створення малюнка та написання елементів букв обома руками.

Що отримує дитина від використання зошита?

1. Поліпшується загальний психофізичний стан. Це оцінювалося суб´єктивно - з реакції заспокоєння, поліпшення настрою і сприйняття нового матеріалу після виконання вправ з зошита, у повній тиші.

2. Активізується права півкуля - помітно не тільки по хорошій роботі лівої руки, але і по тому, що слухачі не відстежують часові рамки вправи і не відчувають, скільки часу пройшло з початку роботи над завданням.

3. Швидко і істотно підвищується тонко-чуттєве сприйняття.

4. Ліва (у лівшів - права) рука стає більш «робочою», ніж до виконання вправ.

5. Симетрування роботи мозку позитивно позначається на функціонуванні всіх органів і систем, так як симетрія - властивість живого. Отже, чим більше симетрії, тим менше втрат життєвої енергії. Коли ліва півкуля набагато активніше правої, кровообіг в лівій половині мозку теж активніше, ніж у правій. А оскільки від роботи мозку залежить весь організм, то такий нерівномірний кровообіг позначиться на функціонуванні і дихальної, і травної, і інших систем. Це означає, що робота з зошитом, активізуючи узгоджену діяльність обох півкуль мозку, може дати загальний оздоровчий ефект.

Що всередині?

Матеріал складають окремі заняття, розроблені у формі гри та з урахуванням вікових особливостей дітей 5-7-річного віку, що є дуже важливим моментом при навчанні дітей. Дитину на кожному затятті супроводжують казкові персонажі.
Кожне заняття зошита складається з певних завдань.
Перше завдання полягає в обведенні по контуру та розфарбовуванні малюнка.
Метою другої вправи є формування графічно правильного, чіткого письма обома руками одночасно.
Також містяться завдання творчого характеру «Пофантазуй», «Поміркуй», «Пригадай» та інші.


З питань придбання звертайтесь за т.093-53-56-318 Олена Павлівна

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Міністерство освіти і науки
розробило нові зразки документації та протоколів діяльності працівників психологічної служби системи освіти України

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Лист департаменту освіти і науки КОДА
"Про удосконалення роботи соціальних педагогів"

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ПСИХОЛОГІЇ

ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ В ДНЗ "КАЛИНКА"

ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ В РЖИЩІВСЬКІЙ ЗОШ І-ІІ СТ.

ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ В РЖИЩІВСЬКІЙ ЗОШ І-ІІІ СТ. ІМ. О.КОШОВОГО

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

ЗАПРОШУЄМО ВАС ДО УЧАСТІ
У ІV Міжнародних Челпанівських психолого-педагогічних читаннях18-20травня 2015 року – конференційно-презентаційні заходи21-23травня 2015 року – демонстраційні сесії, Весняний Тренінг-марафон, фестивальні заходи
ДЕТАЛЬНІШЕ ...

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

6 травня 2015 року відбудеться навчання практичних психологів та соціальних педагогів «Психологічна та соціально-педагогічна робота з дітьми та учнівською молоддю, які перебувають у психотравмуючих ситуаціях» на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (вул. Я. Мудрого, 37)

Початок реєстрації: 9 год. 30 хв.
Початок роботи: 10 год. 30 хв.
За додатковою інформацією звертайтеся за телефонами:
+38(097) 663-63-77 Київстар; +38(099)3075175.
Учасники конференції отримують сертифікати участі.
Організаційний внесок за участь у навчанні становить 100 грн.
До участі в майстер-класах запрошуються лише учасники, що пройшли електронну реєстрацію та внесли організаційний внесок.
Зареєструватися можна на сайті КНЗ КОР «КОІПОПК» (Віртуальний освітній ресурс інституту-віртуальні методичні кабінети-кабінет практичної психології і соціальної роботи-заходи-анонс-Психологічна та соціально-педагогічна робота з дітьми та учнівською молоддю, які перебувають у психотравмуючих ситуаціях) або за цим посиланням https://sites.google.com/site/cppsrkyivregion/zahodi/zahodi-1

Програма навчання

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

IV - й МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ «СВІТ ПСИХОЛОГІЇ»
Весняний

Тренінг-марафон„Навчання-Якість-Моніторинг” 22- 24 травня 20 1 5 р.Місце проведення: Конгрес-Хол «Київський»Тренінг-марафон – це демонстрація роботи практичних психологів, бізнес-тренерів, коучерів, громадських тренерів та фахівців з освітнього тренінгу
Тренінг-марафон – це демонстрація новітніх напрямів, підходів та методів
тренінгової роботи
Тренінг-марафон – це можливість набути новий досвід, віднайти колег та однодумців, відкрити нові перспективи власного професійного зростання
УПРОДОВЖ МАРАФОНУ НА ВАС ЧЕКАЮТЬ:§ Освітні тренінги (коучинг, активні методи навчання, моніторинг якості, моніторинг ефективності впливу, освітній менеджмент, управління закладами освіти, ефективна освітня політика, європейський освітній стандарт, професійні тренінги та ін.)§ Бізнес-тренінги (технології продажів, ефективний PR, психологія реклами, мистецтво презентації, внутрішня та зовнішня комунікація, ефективний імідж, бенчмаркінг, технологізація продукту, організаційні конфлікти, стрес-менеджмент та ін.)§ Громадські тренінги (розробка стратегічних планів, розробка проектів, проектний менеджмент, ефективна комунікація, міжсекторальна взаємодія, тренінги лідерства, корпораційне лідерство, гендерна взаємодія, та ін.)
§ Психологічні тренінги (особистісне зростання, гештальт-терапія, когнітивно-біхевіоральна терапія, арт-терапія, процесуальна терапія, позитивна психологія, системно-феноменологічний підхід Берта Хеллінгера, психодрама, символдрама, ігро-терапія, сімейна психотерапія та ін.)Форми роботи : майстер-класи, work-shops, тренерські майстерні, демонстраційні заняття

Графік роботи:

10.00 – 10.10 – початок, презентації ведучих першої лінійки
10.15 – 12.15 – перша лінійка занять12.15 – 12.45 – кавова перерва12.45 – 12.55 – презентації ведучих другої лінійки13.00 – 15.00 – друга лінійка занять15.00 – 15.20 – кавова перерва15.20 – 15.30 – презентації ведучих третьої лінійки15.35 – 17.30 – третя лінійка занять17.30 – 17.45 – кавова перерва17.45 – 17.55 – презентації ведучих четвертої лінійки
18.00 – 19.45 – четверта лінійка занять19.45 – 20.15 – динамічні групи20.15 – 20.30 – підведення підсумків, вручення сертифікатів участі

Оргвнесок для учасників ТРЕНІНГ-МАРАФОНУ (2 дні – на вибір ):

? При оплат і на м і с ці чи за перерахунком у день Тренінг-марафону ): 3 50 грн., для студент ів – 180 грн.
? За умови сплати до 15- го травня , оргвнесок складає 300 грн., для студент і в – 150 грн.? За умови сплати до 10- го травня , оргвнесок складає 250 грн., для студент і в – 100 грн.

Сплата здійснюється на рахунок: р/р 26006037494701 в АТ „УКРСИББАНК” м. Харків, МФО 351005, код ЄДРПОУ – 33498600, МЕА «Консалтинг і Тренінг» (призначення платежу: організація та проведення конференції), або під час реєстрації.

Заявки щодо участі ( індивідуальні або групові) прохання надсилати на адресу: psytoday @ ukr . net

Інформація (участь, заявки, організаційна допомога, консультації):
(044) 360-86-22, (044) 257-20-21, (094) 925-56-22

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Наказ відділу освіти
"Про проведення в навчальних закладах міста
Тижня психології"

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

УВАГА!!!

/Files/images/творчий вчитель.jpg

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС
"ТВОРЧИЙ ВЧИТЕЛЬ- ОБДАРОВАНИЙ УЧЕНЬ"

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Методичні рекомендації
щодо ведення внутрішньошкільних обліків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, перебувають у складних життєвих обставинах

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Лист МОНУ від14.02.2015 № 1/9-71
«
Щодо роз’яснення порядку приймання дітей
до першого класу»

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif


Лист УНМЦППСР
щодо залучення працівників психологічної служби
до роботи у військоматах

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Про деякі питання атестації соціальних педагогів

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif

Лист Міністерства № 1/9-135 від 11.03.14
"Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу"

/Files/images/ЛІН.jpeg.gif